آخرین اخبار
کد مطلب: 124681
نماينده ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
تطهير چهره استکبار مصداق تلاش دشمن براي انقلاب زدايي/ مقابله با استکبار تعطيل بردار نيست
تاریخ انتشار : 1395/12/01 10:13:20
نمایش : 2257
نماينده ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: تطهير چهره استکبار را از مصاديق تلاش دشمن در سال‌هاي اخير براي انقلاب‌زدايي دانست و گفت:‌ رويکرد واپس‌گرايان با هدف تعامل با غرب براي خروج از رکود، بهبود معيشت مردم، پيشرفت اقتصادي و... در سايه تعامل با آمريکا و متحدانش، از رويکردهاي تجديدنظرطلبان و نفوذي‌ها طي اين سال‌هاست.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام کريم سرافراز نماينده ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز؛ ضمن تسليت ايام سوگواري شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: مردم ولايتمدار و شهيدپرور ايران با حضور پرشور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن، ياوه‌سرايي‌هاي سردمداران استکبار جهاني و در رأس آنها رئيس جمهوري جديد آمريکا را پاسخ دادند.

وي با اشاره به الزامات انقلابي‌گري از منظر فرمايشات مقام معظم رهبري افزود: طي دو سال اخير، رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام و اقشار مختلف مردم، خيلي نسبت به مقوله انقلابي ماندن،‌ انقلابي فکر کردن و انقلابي عمل کردن، تأکيد و فرمايشات مهمي داشته اند.

مسئله نفوذ از اولويت‌هاي کشور و مقام معظم رهبري است

حجت الاسلام سرافراز جدي گرفتن مسئله نفوذ را از اولويت‌هاي اصلي کشور در فرمايشات مقام معظم رهبري دانست و تاکيد کرد: دشمنان در اين مسئله به صورت فردي و سازماني درصدد نفوذ به ارکان و بدنه نظام هستند و بايد راه بر آن‌ها بسته شود.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري استحکام‌بخشي داخلي کشور در زمينه‌هاي اقتصادي، فرهنگي و سياسي را از الزامات پيشرفت حقيقي عنوان و ادامه داد: حفظ خصوصيات انقلابي، حرکت جهادي، حفظ عزت و هويت ملي و اسلامي، هضم نشدن در هاضمه خطرناک جهاني از ديگر مؤلفه‌هاي اساسي براي انقلابي گري به شمار مي روند.

وي با بيان اينکه ايستادگي و ثبات در اصول انقلاب اسلامي، پايبندي و پاسداري نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب، پايبندي به رفتار و گفتار حضرت امام و ايستادگي در برابر تحريف خط امام خميني (ره) از ديگر مؤلفه‌هاي انقلابي‌گري است اضافه کرد: مقابله با فقر، فساد و تبعيض، از شاخصه‌هاي اصولي انقلابي‌گري است.

حجت الاسلام سرافراز بيان داشت: انقلاب‌زدايي از مهم‌ترين راهبردهاي دشمنان انقلاب اسلامي به شمار مي‌رود و انگ زدن به نيروهاي مؤمن و دلسوز انقلاب با عناوين افراطي، تندرو و...، از سوي دشمنان بيروني و عناصر نفوذي آنها و جنگ نرم، در راستاي توطئه انقلاب‌زدايي استکبار جهاني است.

عده‌اي مذاکره با نظام سلطه را جايگزيني براي انقلاب مي‌دانند

وي به چرخش ۱۸۰درجه‌اي برخي از انقلابيون اوليه اشاره و افزود: عده‌اي فکر مي‌کنند ديگر نيازي به انقلاب نيست و با تعامل و مذاکره با نظام سلطه مي‌توان مشکلات داخلي را حل و معيشت مردم را سامان داد؛ در صورتي که راهبرد نظام سلطه طي ۳۸ سال گذشته نشان داده که آنها تنها به فکر تغيير هويت و ماهيت انقلاب اسلامي هستند.

حجت الاسلام سرافراز،‌ تاکيد کرد: بخش مهمي از هويت انقلاب اسلامي، مقابله با نظام سلطه و استکبار جهاني از يک سو و ياري رساندن به مظلومان در اقصي نقاط عالم و ايستادگي برابر ظالم از سوي ديگر است.

مقابله با استکبار تعطيل بردار نيست

وي خاطرنشان کرد: هويت انقلاب اسلامي با اين دو شاخصه مهم معنا پيدا مي‌کند و بايد بدانيم براساس آموزه‌هاي قرآني، مقابله با استکبار تعطيل بردار نيست و مبارزه با ظلم نيز تاريخ انقضاء ندارد و مذاکره هسته‌اي نبايد بهانه‌اي براي تعطيلي مبارزه با استکبار باشد.

نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) افزود: حذف گام به گام اين مؤلفه‌ها از برنامه‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي و نظام سلطه است و آنها مي‌خواهند پوسته‌اي از جمهوري اسلامي باقي بماند و اين هدف از دو سال پيش، خصوصاً قضيه برجام و مذاکرات هسته‌اي ايران در قالب گروه ۵+۱،‌ شکل جدي‌‌تر به خود گرفته است.

تطهير چهره استکبار مصداق تلاش دشمن در سال‌هاي اخير براي انقلاب‌زدايي است

وي، تطهير چهره استکبار را از مصاديق تلاش دشمن در سال‌هاي اخير براي انقلاب‌زدايي دانست و گفت:‌ رويکرد واپس‌گرايان با هدف تعامل با غرب براي خروج از رکود، بهبود معيشت مردم، پيشرفت اقتصادي و... در سايه تعامل با آمريکا و متحدانش، از رويکردهاي تجديدنظرطلبان و نفوذي‌ها طي اين سال‌هاست.

حجت الاسلام سرافراز، يادآور شد: التزام به اسلام، اولين الزام براي افراد انقلابي است و يک انقلابي مسلمان واقعي، بايد مرزبندي پررنگ در برابر جبهه دشمن داشته باشد.

وي، بصيرت ديني و سياسي را از ديگر الزامات براي انقلابي‌گري دانست و عنوان داشت: انقلابي واقعي کسي است که دشمن‌شناس باشد، درک و تحليل درستي از وقايع داشته باشد و در دوران فتنه سکوت اختيار نکند.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم (ع)، تقواي فردي و اجتماعي، ‌ولايتمدراي، ‌مردم‌گرايي، عدالت‌خواهي و مبارزه با ظلم و فساد را از ديگر الزامات انقلابي‌گري و شاخصه‌هاي انقلابيون واقعي عنوان کرد و گفت: دفاع از محرومان و مظلومان در تمام نقاط عالم از برنامه‌هاي انقلابيون است.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس